neděle 20. prosince 2015

Vánoční knižní TAG

Inspirovaný od : http://ells.cz/
Zdroj obrázku: http://www.ceskabela.knihovna.cz/akce-v-knihovne/



1) Stromek - Jakou knihu by sis nejvíce přála najít pod stromečkem?
 Tento rok, jsem si knihy kupovala sama, takže ji tam najdu :D je to série Labyrint od Jamese Dashnera a Sherlock Holmes od sira Artura Conana Doyla.

2) Rodina – Se kterou knižní postavou bys nejraději strávila Vánoce?
 Asi s Harry Potterem. Nebo Renem a Kishanem.


3) Ozdoby – Jakou knihu sis pořídil/a pouze kvůli obálce?
 Já si knihu podle obálky nekupuji. Ale často mě zaujme právě obálka. Napadá mě Chvíle před koncem. Ta mě vzhledově padla do oka hned.

4) Koledy – Která kniha ti vlezla do hlavy a nemohl/a jsi na ni přestat myslet?
 Těch je víc. Harry Potter, Hunger games, Andělská sága (PÁD, MUKA, VYTRŽENÍ, VYKOUPENÍ, ZAMILOVANÍ ANDĚLÉ), Tygří sága...

5) Cukroví – Jaká kniha je tak sladká jako (tvé oblíbené) cukroví?
 Miluji karamel a Svůdné zlo. Karamelu málo, ale natolik abych si to vychutnala.

6) Dárek – Která kniha si pro tebe nachystala největší překvapení (rozuměj plot twist)?
 Mohla bych říct Hvězdy nám nepřály nebo Hunger  games, kdyby moje kamarádka nebyla taková držka, že mi vše řekne :D Hodně mě překvapil konec u Tygří ságy, Andělské ságy, Aliance. Jinak jsem vše uhádla dřív než mě to stačilo zaskočit.

7) Pohádky – Jaká je tvá oblíbená dětská knížka, ke které se rád/a vracíš?
 Já se přiznám, že se ke knížkám z dětství nevracím. Jako malá jsme navíc moc nečetla.

8) Betlém – Kterého autora bys nejraději obdaroval/a a za co? Co bys mu daroval/a?
 J,K.Rowling. Ráda bych jí radovala tu emoci, kterou nelze pojmenovat a která je ve mně když čtu Harryho Pottera. Ten mi hodně dal a chtěla bych aby to poznala.

9) Sníh – Jakou knih bys nejraději zahrabala do sněhu a už ji nevytáhla?
Utrpení mladého Werthera. Trefný název! Já bych to nazvala: Utrpení: Mladý Werther. Utrpení pro mě to číst! Nikdy více.

10) Zvoneček – Kterou knihu je nejlepší číst o Vánocích a proč?
 Jakoukoliv. Prostě tu, co mám zrovna rozečtenou, neřeším to.

Tak jo! Nominuji všechny kdo mají chuť si tenhle TAG udělat!! Vaše Adél :)

2 komentáře:

Co si o tom myslíš?