sobota 21. listopadu 2015

Bajky Barda Beedleho

Autor: J. K. Rowling
Počet stran: 123
Nakladatelství: Albatros

 Bajky Barda Beedleho, jsou kouzelnické pohádky, která čarodějnice a kouzelníci čtou svým dětem. Nenajdete zde Popelku, Šípkovou Růženku ani Jeníčka a Mařenku, ale například: Mágovo chlupaté srdce nebo slavný Příběh tří bratří.

Můj názor: 


 Bajky Barda Beedleho je nádherná knížka. Je doplněna komentáři Albuse Brumbála a je dokonalá. Nejdříve jsem se jí trošku obávala, jelikož to jsou pohádky, ale nezklamala mě.
 Všechny pohádkou jsme krásné i když moje nejoblíbenější jsou dvě. Fontána příznivé sudby a Příběh tří bratří ♥
 Každá pohádka, tak jako naše mudlovské, má v sobě ponaučení a mě se líbí víc, než ty naše. Je v nich tolik krásy a jednoduchosti, které umí vytvořit pouze J. K. Rowlingová.
 Když jsme četla Příběh tří bratří, konečně jsem si uvědomila, jak moc pro Harryho muselo znamenat vlastnit všechny relikvie. Jak moc moci, každá obsahovala a jak moc bych se na jeho místě honila za kamenem vzkříšení, abych uviděla své rodiče. 
 Za mě určitě doporučuji a hodnotím číslem 5 - nejlepší.

7 komentářů:

  1. máš hrozně moc krásný blog ♥ :) jenom mi tu chybí pravidelní čtenáři :) je to hned první gadget ve více gadgetů :D jinak dávám odběr :) a byla bych ráda, kdyby ses podívala na můj blog a třeba taky nechala odběr :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji! Ti tu totiž ani nejsou :D le přidám to sem, třeba se pak někteří najdou, děkuji :) Mrknu na něj ;)

      Vymazat
  2. A k té knížce.. :D už jsem jí viděla, ale nijak extra mě nezaujala, ale podle tvé recenze to vypadá hodně zajímavě :o tak ještě uvidím :) moc pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujala hned a nejsem z ní zklamaná ♥ Děkuji moc a určitě ji doporučuji :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Tohle je knížka, kterou budu číst svým dětem. <3

    OdpovědětVymazat

Co si o tom myslíš?