neděle 4. října 2015

Harry Potter a princ dvojí krve

Autor: J. K. Rowling
Počet stran: 533
Nakladatelství: Albatros

 Draco Malfoy a smrtijed?! To je přesně to, co Harry ví, ale nikdo mu nevěří. Harry se snaží zjistit, co má v plánu, ale kvůli novému postu kapitána famfrpálového družstva, více učení a nové hodiny s Brumbálem, moc času nemá. Hodiny s Brumbálem strávené v myšlenkách jiných lidí týkajíc se Voldemorta, mají Harrymu pomoc Voldemorta zničit. On je vyvolený, ale zvládne to? Harry si
uvědomuje, že zabít Voldemorta nebude jednoduché tak, jak si myslel. Další věc, které Harryho trápí je profesor Snape. Konečně se dočkal a učí obranu proti černé magii, proč mu Harry nevří i když mu Brumbál neustálé říká, že mu věří? A co nová učebnice, která je popsaná postupem, jak co dělat, podle které Harry je vždy nejlepší? Kdo je princ dvojí krve, který knihu vylepšil a sepsal? Celá situace nabírá obrátky a Harry se musí připravit. Jak najít a zničit viteály? Předměty, do kterých Voldemort vyrval svoji duši?


Co si myslím já:

Tato kniha je pro mě jedna z nejnudnějších v celé sérii. Tím samozřejmě nechci říct, že by se mi nelíbila! Když byl Harry v myslánce, zdálo se mi to dost dlouhé a nebavilo mě to. Ovšem vydržela jsem při nich, protože tam byla Voldemortova minulost.
 Kniha nabírá obrátky, už to není čtení pro slabé povahy a pro děti. Lidé umírají, Voldemort se chce zmocnit, čeho může a Harry musí zjistit jeho minulost. Líbí se mi, jak se J.K.Rowling plynule přehoupla z dětských knih do knihy, kde už pro děti nic není. Vy si to ani neuvědomíte, ale Harry je najednou ve válce a musí bojovat, aby dostal, co chtěl.
 Já osobně bych řekla, že v této knize se hlavní motiv točí kolem Draca, Harryho a Brumbála. Jistě, Harry je nový kapitán, ale stejně... I když se mi kniha líbila, protože skvěle zapadá a doplňuje děj, jediné, co mě u ní drželo byl Princ dvojí krve. Harryho neustálé hledání, mě po chvíli přišlo únavné a těšila jsem se na lektvary a famfrpál.
 Pak přišel konec a já čučela na drát. Harry se vydal s Brumbálem hledat viteál a to co se tam stalo mi vyrazilo dech. Chtělo se mi brečet, ječet a chytit J.K.Rowling za límec a třást s ní tak dlouho dokud to nepřepíše.



Nakonec, když na astronomickou věž, přišel Darco a Snape už jsem se hlavou mlátila o stůl a i když jsme jako první viděla filmy a přesně věděla, co se stane, doufala jsem, že to jedna velká chyba. Říkala jsem si: "Přece nezabije jediného člověka, kterého Harry v životě má, ne? Ne, jasně, že ne. Přece není blázen... Harry nemá žádnou rodinu, tohle by mu neudělala... Navíc je to Brumbál a Snapeovi věří, tohle ne. Ne, prostě ne. No way! Harry nemá nikoho kromě Brumbála, to si musela uvědomit, ne snad? Tohle už je moc... No, Néééé! NEPADEJ! TY HADE HNUSNÁ! JAK.... JAK, NÉÉÉÉ! HARRY JE SÁM, BOŽE! VSTAŇ Z MRTVÝCH! POMOZ MU! Harry? Harry! Jsem s tebou ♥" 

Podtrženo sečteno, kniha mě chytila za srdce. 
Hodnocení: 5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co si o tom myslíš?