pondělí 11. května 2015

Harry Potter a tajemná komnata

Autor: Joanne Kathleen Rowling
Počet stran: 287
Nakladatelství : Albatros

Harry Potter se podruhé vrací do kouzelnické školy - Bradavic. Tentokrát mu hrozí smrtelné nebezpečí. Zmijozelův dědic je zpět a všichni ho hledají. Harry na sebe nechce poutat pozornost, ale když přede všemi promluví hadí řečí, všichni mají představu, kdo je Zmilozelův dědic. Harry se brání, že on to není. Ale každý si myslí své. Zvlášť poté, co se objeví student. Je mrtví nebo ne? Nehýbe se, je ztuhlý. Co to může znamenat? Harry najde deník Toma Rojvola Radllea. Kdo je to? Co má společného s tím vším?

Co si myslím já?

Druhá kniha je úžasná stejně jako první. Nemůžu si pomoc, ale hrozně mě baví Famfrpál. 
 Rowling se překonala při hadí řeči. Hadí řeč mě upoutala na první pohled a přečtení. Je to něco jiného a skvěle to zapadá do celého příběhu. Harry je něčím zvláštní a všichni si myslí, že on je ten dědic. Na konci se samozřejmě dozvíte pravdu. 
 Ginny tady taky hraje skvělou roli a i když není moje oblíbenkyně, tady se mi líbí její chování a ta postava mě prostě fascinovala, tak jako nikde jinde. Trošku si nejsem jistá, jak mohla otevřít Tajemnou komnatu, když nemá hadí jazyk, ale je to jen taková drobnůstka.
 Druhá postava, která se mi v této knize líbila byl Ron. Zvláště ve filmu, když si zlomil hůlku. Hůlka + pavouci + vyděšený Ron, je pro mě smrtelná kombinace nad kterou se vždy srdečně zasměji.

 Létající auto už je pouze třešnička na dortu.
 Poslední nejlepší postava je Tom Rojvol Raddle. Ve filmu úžasně obsazen a charakter postavy úžasně vymyšlen. Určitě je to někdo od koho nečekáte něco tak strašného.

Harry Potter a Tajemná komnata - známka 5 Nejlepší.
Adél :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Co si o tom myslíš?