úterý 19. května 2015

Harry Potter a vězeň z Azkabanu

Autor : Joanne Kathleen Rowling
Počet stran : 384
Nakladatelství : Albatros

Harry Potter je znovu v Bradavicích. Ovšem zjistí, že je na svobodě Sirius Black. Muž, který se podle všeho snaží najít Harryho a zabít. Aby se mu to nepovedlo, musí se okolo Bradavic nahromadit mozkomoři. To jsou stvoření, co hlídají kouzelnické vězení Azkaban. Už při prvním setkání na Harryho zaútočí. kdo mu pomůže? Nový učitel na Obranu proti černé magii Remus Lupin. Lupin byl kamarád s Harryho otcem. Pomáhá Harrymu s obranou proti mozkomorům. Co je to za kouzlo? Zvládne ho Harry? A co Sirius Black, najde Harryho? Zabije ho?


Co si myslím já:

Tak tato kniha se asi nejvíce podobala filmu. Pro mě byla úžasná. Nejvíce se mi líbil Famfrpál, když Harryho napadli mozkomoři. Ve filmu tato scéna byla o trošku lepší, možná proto, že jste viděli jak Harry padá.
  Nejlepší postavy jsou dvě.
  První je Lupin. Je to milý učitel, který po dlouhé době umí učit, což je ve škole priorita. Skvělý člověk, který Harrymu pomáhá a navíc se znal s jeho otcem. Až na Snapea ho mají všichni rádi dokonce i já ♥


Druhá nejlepší postava je Sirius Black. Hlavně na konci, kdy se Harry dozví pravdu. Je to prostě úžasný člověk, který si toho musel hodně vytrpět, jen kvůli tomu, že ho zradil přítel. Siriuse jsem milovala a pořád miluji.
Věděli jsme že Sirius je hvězda? Lépe řečeno Psí hvězda a Black je v angličtině černá. Vychází černý pes, tohle nebude náhoda. Rowlingová to měla dobře vymyšlené.

 Obraceč času už je pouze drobnost, bez které by se nic nestalo. Bylo mi divné, že by si nikdo nevšiml, že se Hermiona jen tak objeví, zvláště učitelé, A proč McGonagalová dala Hermioně obraceč času? Řekla bych, že je to důležitá věc, která by se neměla dávat studentům jen proto, aby stíhali předměty. Tak či tak se mi obraceč strašně líbí a chtěla bych ho domů.   Adél :)
Známka : 5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co si o tom myslíš?