pátek 26. prosince 2014

Posedlá strachem

Posedlá strachem

Autor: Jana Frey
Počet stran:156

Příběh je o šestnáctileté dívce Noře. Nora má panický strach z nemoci a smrti. Když byla malá často se setkávala se smrtí jak příbuzných tak domácích mazlíčků. Díku tomu se bojí smrti. Několikrát má záchvaty panického strachu. Jednou byl tento záchvat silný, že se rozhodla pro sebevraždu,spolykala prášky. Museli jí vypumpovat žaludek, aby přežila. Nora se dostává do psychiatrické léčebny. Pomohou ji lékaři? Jak se z toho dostane ? 
PŘÍBĚH JE PODLE SKUTEČNÉ UDÁLOSTI.

Co si myslím já:

Kniha se mi strašně moc líbila. Byla úžasně napsaná a ten děj je nádherný. Bohužel, kniha má takový nádech, že když jsem ji přečetla řekla jsem si: Proč žít?  Nevím, kde se to ve mě vzalo, ale bylo to tam. Naštěstí jsem si brzo ujasnila své priority. Kniha se někomu může na první pohled zdát, divná nebo dokonce zlá. Není tomu tak. Knihu doporučuji, až ji budete číst zkuste se zamyslet, proč to Nora udělala.
 Adél :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co si o tom myslíš?