úterý 21. října 2014

Kočičí holka

Kočičí holka

Autor: Thomas Brezina
Počet stran: 304
Nakladatelství: Fragment

Katie žije po smrti svých rodičů a babičkou a strýcem poklidný život, až do té chvíle než zjistí, že má kočičí geny. Když jí hrozí nebezpečí zježí se jí vlasy, daleko lépe slyší a vidí ve tmě. Celý její život je obrácený vzhůru nohama. Její babičku obviní z vraždy a Katie se dozví, že smrt jejích rodičů je jinak než si myslela. Co se tedy stalo? Proč má kočičí geny? Zabila její milovaná babička někoho? A jak se se svou "vnitřní kočkou" naučí žít?

Co si myslím já:

Knihu jsem si vybrala, protože jsem četla Dotek anděla a myslela jsem si, že se nějak napojují. I když to není pravda kniha se mi velice líbila. Bylo to vážně zajímavá kniha. Něco takového jsem od knihy nečekala, líbí se mi ten nápad. Doporučuji. Omlouvám se, že děj je napsán tak stručně ale knihy co sem dávám jsem četla před dlouhou dobou a tolik si nepamatuji jejich děj.         Adél :)

2 komentáře:

Co si o tom myslíš?