pondělí 28. dubna 2014

Dotek anděla

Dotek anděla

Autor : Thomas Brezina
Počet stran : 328
Nakladatelství: Fragment

Pantnáctiletá Amy má problémy s rodiči a nejradši by se před celým světem, prostě schovala. To však samozřejmě nejde. Jejím idolem je slavný zpěvák Matty M. Amy strašně moc touží se sním setkat a dostat jeho podpis. Když se setkají, Amy zjistí že Matty M. není takový jaký si myslela. Zjistí že je zlý, podlý a sebestředný, rozmazlený sobec. Amy je velice zklamaná. Nešťastnou náhodou se Matt ten den vybourá a je v kómatu. Amy ho jednoho dne zahlédne jako anděla s tmavými křídly. Vidí ho protože byla poslední kdo se dotkl. Dokáže Amy Mattovi pomoc? A jak mu vlastně pomůže? Dokážou ho společnými silami dostat zpět do jeho těla ?  

Co si myslím já:

Knihu jsem si vybrala, protože mám ráda příběhy o andělech. Tudíž mě zaujal už název. Ale taky mám ráda Thomase Brezinu takže to tomu taky přidalo. Kniha mě bavila už od začátku. Je hodně čtivá, takže si myslím, že není problém ji přečíst. Až budete na konci : Hrozně si mi líbilo jak o ní zpíval na konci tu písničku. Je to myslím poslední nebo předposlední věta ;) Doufám, že se vám kniha bude líbit stejně jako mě.                           Adél :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co si o tom myslíš?