sobota 26. dubna 2014

Nebezpečně krásný

Nebezpečně krásný

Autor : Melissa Marrová
Počet stran : 326
Nakladatelství: Mladá fronta

Aislinn vidí víly a elfy od narození. Urputně se je snaží přehlížet i když to je velice těžké. Má z nich obrovský strach. Ještě neví, že v jejich světě který vidí pouze ona bude muset sehrát hlavní roli. Vše se pro ní změní v okamžiku kdy se setká s letním králem Keenanem napůl člověkem a napůl vílou. Keenan si myslí, že právě ona je jeho letní královna kterou hledá přes tisíc let. S její pomocí chce zachránit letní elfy a víly před zimní královnou. Aislinn má také strach o svého přítele.Budou se muset odstěhovat aby Keenanovi utekli ? Nebo se Aislinn přidá k němu a bok po boku spolu přemůžou zimní královnu ? 

Co si myslím já :

Na knize mě znovu zaujal hlavně název a obal. Ovšem když jsem si přečetla o čem kniha je, upřímně mě to nadchlo. Na začátku jsem si nebyla jistá jestli jsem dobře usoudila. Ale donutila jsem se ještě chvíli číst a vyplatilo se mi to! asi po padesáti stránkách jsem byla tak zažraná do děje, že jsem knihu nechtěla dát z rukou. Konec mě znovu nadchnul. Pokud máte rádi sci-fi a romantiku s nějakým napětím kniha je přesně pro vás. Rozhodně doporučuji !                                                Adél :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co si o tom myslíš?